Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2008 23:53 - Ако го няма в компютъра, значи не съществува
Автор: cocolina Категория: Забавление   
Прочетен: 3800 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 05.04.2008 00:00


Или, законите на Мърфи - втора част:)

1. Когато нищо не помага,прочети инструкциите.
2. Логиката е систематизиран метод за достигане до грешни изводи и заключения с увереност.
3. Когато една система стане напълно определена и ясна все се намира някой проклет тъпак , които открива нещо,което или прави системата непотребна,или я преобразява до неузнаваемост.
4. Технологията я управляват тези,които успяват в нещо, което не разбират.
5. Ако зидарите строят сградите както програмистите пишат програмите си,тогава първия кълвач които се появи на сградите ще унищожи цивилизацията.
7. Експерт е този ,които знае повече и повече относно по-малко и по- малко докато накрая не узнае всичко за нищо.
8. Кажи на някой,че има 300 милиарда звезди във Вселената и той ще ти повярва.Кажи му ,обаче че пейката е с неизсъхнала боя и той ще я пипне,за да се убеди,че е така.
9. Всички велики открития са направени по погрешка.
10. Нищо не се построява точно по плана и съобразно бюджета.
11. Добре е всичко, което свършва.
12. По време на всяка среща минутите се пестят,а часовете се прахосват.
13. Първият мит относно ръководството е, че то съществува.
14. Провал няма да има ,докато не бъде проверен и последния чарк.
15. Новите системи създават нови проблеми.
16. Да се греши е човешко,но наистина да оплескаш нещата ти е нужен компютър.
17. Ние не знам дори 1% от нещата,които трябва да знаем.
18. Всяка достатъчно напреднала технология е неразличима от магия.
19. Един компютър прави толкова грешки ,колкото правят 20 мъже за 20 години.
20. Нищо не амбицира обикновения работник повече от това да види шефа си да спазва работното време.
21. Някои успяват като по учебник без да знаят кой е създал този учебник и дори какво е написано в него.
23. Експерт е този,който казва,че работата ще отнеме много време и много пари.
25. Сложна система,която работи е еволюирала от проста работеща система.
26. Ако математически достигаш до грешен отговор,умножи го по номера на страницата.
27. Недей да разчиташ на компютъра,нито пък на хората.Недей пък изобщо да разчиташ на система зависеща от човек.
28. Ако не разбираш нещо,значи то е очевадно.
30. Всичко е възможно,освен карайки ски да преминеш през въртяща се врата.
31. Единствената перфектна наука е тази,която се базира на миналото.
32. Работи по-умно,а не по-усилено и внимавай какво приказваш.
33. Ако го няма в компютъра,значи че не съществува.
34. Ако експериментът е успешен,значи нещо се е объркало.
35. Не можеш да кажеш в коя посока е минал влака като гледаш релсите.
36. Всичко,което се издига нагоре,след това пада.
37. Когато работиш и изпуснеш някой инструмент,той ще се търколи в най-отдалечения и най-трудно достъпен ъгъл.
38. Всяка проста теория е записана по възможно най-сложен начин

от  referatite.com



Гласувай:
0



1. doka - Дониии... :)))**
05.04.2008 14:05
...И това ми хареса....наистинааа..... :)))
Благодаря... :)))
Поздравявам те...с една...от моите любими
християнски песни...които пеем..... :)))

http://www.vbox7.com/play:42a7dff4
..........
Много усмивки от мен...... :))))))))**
цитирай
2. cocolina - Дани, сладка, много ти благодаря, за поздрава,
05.04.2008 15:12
и за милите думи:) Действаш ми изключително благотворно:))) Поздравът ти е прекрасен, топло те прегръщам, и да не забравиш, да си усмихната и много щастлива днес!!!!!Целувки и от мен!!!!!********
цитирай
3. doka - Хеййй.....Дониии.... :)))**
05.04.2008 16:19
....Нямааа....няма да забравя....ето виж.....
как съм се усмихнала....до ушите чак....
.... :))))))) :D :D :D ;) ;)
Много щастие и за теб днес... :)))
Прегръдки и от мен.... :)))***
цитирай
4. cocolina - Дани:))))
05.04.2008 16:44
Пожеланията ти определено действат.
:)******
цитирай
5. slavei - Хей, момичета!:)*
05.04.2008 18:01
Радвам се, че ви откривам заедно...
Черпя ви по едно кафенце и една тортичкааааа....:))))))

Донче, това е направо супер...

" 5. Ако зидарите строят сградите както програмистите пишат програмите си,тогава първия кълвач които се появи на сградите ще унищожи цивилизацията. "
Прегръдки и целувки! :)))***
цитирай
6. cocolina - Ух , славейче....направо уцели в десятката...
05.04.2008 19:49
Така обичам и тортичка, и кафее....много!:) Тортата да е сметанова моля:) А кафето, да е уханно:) Така и така предлагаш :))) Благодаря! В твоята компания, и тази на Дани, за мен е удоволствие :))) Ама Славейче, точно това ли избра, от всички, хехеее аз съм с такава специалност:)))))Трябваше предварително да го изтрия...Много топли прегръдки и целувки и от мен!!!:)************
цитирай
7. slavei - Ама, Донче...))))))))))))
05.04.2008 22:28
Аз не случайно избрах това.....
Мнооого обичам програмистите...много....:))))
цитирай
8. cocolina - :))))
05.04.2008 22:30
Мдаа...усетих. Виж само и мен как веднага ме надуши че съм от тая порода:)))))
цитирай
9. slavei - :))))))))))))))))
05.04.2008 22:37
Честно казано, теб не успях да те надуша, че си от тази порода, но вече ще знам.....
И трябва да ви призная - страхотни стееее......:)))))
цитирай
10. cocolina - на мен не ми личи на снимката,
05.04.2008 22:54
затова съм те заблудила:))
цитирай
11. slavei - :)))))
05.04.2008 23:00
:))))))))))))))))
цитирай
12. cocolina - slavei - :)))))))
05.04.2008 23:52
А, иначе мога и да съм мноого сериозна:))))
цитирай
13. doka - Дониии..... :)))))))
06.04.2008 11:14
.....Искам и тук...в твоя блог,да те поздравя за
- ..Добро утро.....и да те поздравя.....
с ето тази...макар и по-старичка...
нооо....страхотна песничка на Фил Колинз... -

http://www.vbox7.com/play:604de42b
..........
Страхотен ден да имаш..... :)))*****


цитирай
14. cocolina - Дани, страхотна е тази песен на бат'Филю, както го наричаше един мой колега:)))
06.04.2008 11:28
Благодаря ти, сладка, много я обичам, и не бях я слушала отдавна..Удоволствието е мое:)И твоят да е такъв!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cocolina
Категория: Забавление
Прочетен: 429510
Постинги: 128
Коментари: 700
Гласове: 7094
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930