Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2008 21:51 - Май не е беглец....
Автор: cocolina Категория: Забавление   
Прочетен: 1184 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 18.07.2008 22:25


Днес докато са го разхождали, в правилната посока според мен, са срещнали някакъв мъж по който то пощуряло, и щяло направо да се откъсне от каишката. Той пък забързал повече, и дори не искал да го спрат, дори за да го попитат нещо. След като се наложило да спре обаче казал -ааа това е моето куче. Ама правете го каквото щете, на мен не ми трябва.
После пък след минути казал че се бил пошегувал. Но едва ли.
Та това обяснява защо никой не го търси, и никой не отговаря на обявите. 
На всичкото отгоре днес лапата му се поду, водихме го на ветеринар..дано всичко се оправи по-бързо и отиде при нов но!добър стопанин
Така че, пожелайте му добър късмет.
:)))



Тагове:   май,   беглец,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karanikolov - Има късмет то
18.07.2008 23:06
При такова отношение - би трябвало да е много доволно.
:)
цитирай
2. cocolina - Не се оплаква - като ме види, грабва една яка, която съм му дала да играе и ми я носи и лети с нея из стаята:)
19.07.2008 11:13
Но като е сам, кротко и тихичко си вие. Макар че и това взе да престава. Трябва да му намеря добри стопани, но и да му излекувам лапата - след инжекцията при ветеринаря не забелязвам промяна днес.
Щом казваш че има късмет, може и да си има:) Такова трябва да е отношението според мен. Трябва да се отнасяме с хората и с животните по един и същи начин - със зачитане, с любов. Права ли съм?:)
цитирай
3. bestregards - ааааааааааа РАЗБРАХ....права си!!!!
19.07.2008 12:32
и аз имам същото прозрение, макар дълго време да съм приемала животинките като същества, на които съм пълновластен, капризен, садистичен господар демек - като предмети.... ако задълбаеме можеме да стигнеме до извода, че и предметите не заслужават неуважително отношение!
А АКО СЪВСЕМ ЗАДЪЛБАЕМЕ ПОВЕЧЕТО ХОРА ИМАТ ТАКОВА ОТНОШЕНИЕ КЪМ ДРУГИ ХОРА!!!!! ЖИВЕЯТ ВСЕ ЕДНО ДРУГИТЕ СА СЪЗДАДЕНИ ЗА ТЯХНО УДОБСТВО И ДА ОБСЛУЖВАТ И ТЯХНОТО СЪЩЕСТВУВАНЕ!! НЕ ЧЕ НЕ ТРЯБВА ВЗАИМНО ДА СИ УЛЕСНЯВАМЕ СЪЩЕСТВУВАНЕТО И ДОБРУВАНЕТО, НО ИМЕННО - ТРЯБВА ДА Е ВЗАИМНО.... А МНОГО ХОРА ПРОСТО ПОЛЗВАТ НЕУВАЖИТЕЛНО И БЕЗСЪЗНАТЕЛНО!
еееееееее .... в квартала имаше такова куче....не мога да го опиша... личеше си, че е отхвърлено... те кучетата не го приемат така суетно, не им е наранена гордостта, просто изпитват мъка от загубата на любим човек.... такава мъка в очите и доброта имаше Атанас /така го бях кръстила/ ... беше се сприятелил с едно коте, което му се галеше по предните крака, а той гледа тъжно, кротко и мъдро.... на всичкото отгоре една такава грациозна и аристократична осанка имаше... направо благороден наскърбен герой на Достоевски! сега е сред асовете на уличните кучета мисля и е наедрял и е станал прост и зъл.... макар че подозирам, че има още едно кремаво куче, с което много си приличат..... това не може да е Атанас

но отплеснах се аз... мисля по въпроса за коки....

сигурно вече си пуснала обява, че се подарява.....
цитирай
4. cocolina - не съм пуснала
19.07.2008 12:57
говоря с познати и търся най-подходящия, сладка.
:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cocolina
Категория: Забавление
Прочетен: 429307
Постинги: 128
Коментари: 700
Гласове: 7094
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930