Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2008 21:19 - Да си късметлия не е съдба
Автор: cocolina Категория: Забавление   
Прочетен: 2376 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 03.05.2008 21:24


           Това, което исках да кажа от самото начало, преди да ви разказвам приказки, е че книгата на д-р ..я да погледна автора...да, д-р Уайзман, ме впечтатли, и искам да споделя това-онова с вас по повод прочетеното.
          Сигурно ще го вместя в няколко постинга, но ще видим:) 
Да си дойда на думата...
        Късметлии ли сте?Да? Или не? 
        Обикновено даваме някакъв отговор, сами на себе си,или на приятелите си...Или си казваме, - Какъв късмет имах днес! ....Или пък, - Все на мен ли да ми се случи....???? Вие от кои сте:)))
        Има два типа хора, според цитирания ми източник..не че е толкова трудно да ги определим и      сами.Едни, които вечно се оплакват че на тях им се случват гадости. И други, които казват, че са късметлии, защото е можело да ги постигне нещо още по- неприятно..
Уайзман прави изследвания, сред доста големи групи хора, и стига до извода, че късметът не е корелация нито на интелекта, нито на интуицията.А на нещо друго. На няколко други неща:) Кои са те според вас?:)))) Отговорът ми, малко по-късно:)))


/по-нататък обещавам да не ви задавам въпроси , а само да коментирам:)))/



Тагове:   съдба,   късметлия,


Гласувай:
0



1. krotalka - Това е като с пълната на половина чаша
03.05.2008 21:44
Песимистът казва, че е наполовина празна.
Опитмистът казва, че е наполовина пълна.

Аз съм от тия дето са късметлии. И нещо лошо да ми се случи, вярвам, че е временно.
цитирай
2. viki11 - Аз наистина мисля, че съм късметлийка.
03.05.2008 23:23
Случвали са ми се невероятни неща. Колкото и да съм ги предизвиквала сама, не е само това. Иска и късмет.
А какво го предизвиква? Сещам се само за едно, хода на мислите, които полагат пътя за бъдещето. Мислите.
Няма проблем да имаш свежи мисли, оптимист съм. Обаче ако имам друга цел, подсъзнателна, но осъзната? Иска преработка. Трудно е. Няма целта, която да водя натам, към свежите мисли.
цитирай
3. cocolina - радвам се много
04.05.2008 12:22
че сте късметлийки..:))) Мисълта че си късметлия е един от факторите действително да си такъв:))))
цитирай
4. donichka - :-)))
04.05.2008 17:06
Това много зависи и от средата, приятелите. Един много позитивен и "късметлийски" определящ се човек няма да издържи дълго в обкръжение на "вечно оплакващи" се. :-)))
цитирай
5. viki11 - не мисля, доничка,
04.05.2008 20:01
че един , както ти казваш, позитивен, човек няма да издържи при вечно оплакващите се. Зависи доколко приема нещата наготово и доколко сам се намесва в хода им. Доколко има чувства за съствадание... и т.н.
Друг е въпросът, че има така наречените "свежи" групи, които егоистично мислят само за себе си и не искат да чуват за проблемите на "приятелите" си.
Например, в едно общество на вечно оплакващи се болни хора можеш да внесеш свежест, оптимизъм, да ги изслушаш, което е много важно. Малко са хората, които вечно се оплакват по незначителни причини. ПОвечето просто имат нуждата да споделят с някого.
цитирай
6. cocolina - :)
04.05.2008 21:55
И двете сте прави по свой начин, сладки:) Например, ако дълго време си в компания на мърморещи и вечно оплакващи се, на които само трябва да наливаш оптимизъм и добро настроение, а те все да викат колко им е зле, и тн, тогава е трудно да поддържаш добра късметлийска форма и ти, щото те направо те изпиват:) Ноо, разбирам какво иска да каже Вики - в трудни моменти трябва да има кой да те измъкне от гадното състояние, или поне да ти подаде рамо, затова именно са приятелите:)Поздрави и ви прегръщам топло!
цитирай
7. donichka - :-)
04.05.2008 23:38
Напълно съгласна с обобщението!!! :-)
(HUG)

Нямам против споделянето, всеки има подобни периоди, но трябва да има мярка, Viki. ;-)
цитирай
8. cocolina - тъй като
08.05.2008 08:21
обещах, че ще напиша скоро следващия постинг, а не го правя, за всички които наминават - Тия дни съм мнооого ангажирана, и няма да мога да го направя..:)
цитирай
9. plamenvetren - zdraveite
08.05.2008 20:41
hum intereno e tova za kasmetliite no ot tova koeto pro4etoh tuk moga da zaklu4a 4e 6tom'' И други, които казват, че са късметлии, защото е можело да ги постигне нещо още по- неприятно..''
4e to kakvoto i da stane vinagi moje da e polo6o.Ot tazi gledna to4ka vsi4ki sme kasmetlii. No puk ima i druga gledna to4ka '' kogato nqkoi kazva eh moje6e i po dobre da e'' ot tazi strana gledaikine6tata vsi4ki sme KASMETLIII V SKOBI (NE).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cocolina
Категория: Забавление
Прочетен: 428747
Постинги: 128
Коментари: 700
Гласове: 7094
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930